מה כוללת הפקת סרטי תדמית?
אין זה סוד כי בעידן הנוכחי של תחרות גדולה בין עסקים שונים על אותו נתח שוק וקהל יעד, יש לבצע מספר פעולות שיווקיות על מנת להצליח להאפיל על המתחרים ולהתחבר אל הלב והכיס של הלקוחות הפוטנציאלים של כל עסק ועסק, ולא חשוב כלל באיזה תחום פעילות מדובר.
אתם מעוניינים להתחיל בתהליך של הפקת סרטי תדמית עבור החברה שלכם. איך בכלל עושים היום הפקת סרטי תדמית? מה התקציב שנדרש מכם עבור סרט התדמית? מי צריך להופיע בסרט? איך בכלל כותבים תסריט לסרט תדמית? כמה זמן נמשך סרט תדמית? יש לא מעט שאלות בתחום, ולכן חיברנו עבורכם מדריך קצר להפקה מתאימה של סרטי תדמית.
על הפסקול, הקול והסאונד
קודם כל, כאשר מדובר על הפקת סרטי תדמית עליכם לדאוג להיבטים מתאימים של סאונד. רצוי שהסרט ילווה בקריינות מתאימה. הקריינות צריכה להיות של בעלי או מנהלי החברה, או שאפשר גם לשכור את שירותיו של קריין מקצועי, שיגרום לעסק שלכם להיראות הרבה יותר אמין. מומלץ גם לדאוג לפסקול מתאים שילווה את הסרט – פסקול שיהיה נעים לאוזן ולא בהכרח משתלט.
מי מופיע בסרט?
בתהליך של הפקת סרטי תדמית יש לבצע ליהוק מתאים לעובדים של החברה. אם מדובר על חברה קטנה שאין בה בכלל עובדים, אין ספק שאתם בתור המנהלים תופיעו שם. אבל מה קורה כשיש עובדים? כדאי לקחת עובדים אשר מצטלמים טוב יותר, וגם אוהבים לעמוד מול מצלמה. מומלץ לא לשכנע בכוח עובדים להופיע – אלא לבחור פשוט בעובדים שגם אוהבים להיות מצולמים, וכך יתקבל אפקט מרשים מאד.
כמה זמן הסרט אורך?
מחקרים הראו כי סרטי תדמית מוצלחים הם כאלו אשר נמשכים לא יותר מ15 דקות. אם תרצו, אפשר גם לערוך הפקת סרטי תדמית בזמן קצר יותר, אם כי לא כדאי להפיק סרט שיימשך פחות מ7 דקות, כדי שבכל זאת תוכלו להעביר מסרים מרכזיים מבלי לחוש לחוצים. אפשר לומר כי 10 דקות הוא זמן הזהב, וכל חריגה של כמה דקות לכאן או לכאן תהיה תקינה.