תחום התקשורת של היום פורה מתמיד ונמצא בקדמת הטכנולוגיה התקשורתית. אם בעבר מרכזיה במרכז כללה מכשירים מסורבלים, שיחות שמתנתקות וברגעי עומס לא היה מי שיענה, אזי כיום, המרכזיות הן גן העדן של עסקים ובזכותם הרבה עסקים מוצאים עצמם בראש הפרמידה עם אלפי לקוחות מרוצים.
תקשורת וירטואלית
טכניקת העבודה כיום של מרכזיה במרכז או בכל מקום אחר מתבצעת באופן וירטואלי, כל מה שצריך הוא שרת וירטואלי שיאחסן אצלו את כל המידע התקשורתי של החברה. נפח האיחסון הוא עצום והיכולת לדלות נתונים ישר מהמחשב מתבצעת בקלות ובלי צורך לעבור הכשרות או קורסים מסובכים. איכות השמע איננה נפגמת והעלות היא כמעט אפסית. זהו מסתבר תחילתו של עידן נפלא בתקשורת עבור כל עסק.
חסכון עצום בתקשורת
עסק שמעוניין לרכוש מרכזיה במרכז לא מחוייב לציוד וזוהי כבר בשורה תזרימית משמחת עבור כל עסק. בנוסף, התקשורת כפי שנרשם היא וירטואלית ואינה נסמכת על קווי בזק ולפיכך החיסכון בעלות ביצוע השיחות הוא עצום. מעבר לכך, גם אם לא רואים במיידי את החיסכון, יכולת מענה למנוי בכל מקום, קבלת הודעות ושליחת הודעות "און ליין" הפקת דו"חות מעקב ושימור לקוחות מעודכן מהווה מרכיב חשוב בחיסכון עבור כל עסק. מסתבר היום שהצלחה של עסק תלויה באופן ישיר בדרך ההתקשרות ממנו והלאה.
להתאים ולהצליח
התאמה של מרכזיה במרכז בדרך כלל נעשית לאחר בדיקה של מספר מרכזיות וזימון של נציג מקצועי של אחת מהחברות. תפקידו של הנציג לבחון את העסק וכיצד הוא מתנהל באופן שיגרתי ועל פי זה להתאים את המרכזיה המבוקשת. כאמור, ההשקעה הראשונה איננה גדולה בכלל ולכן מאפשר לעסק להמשיך להתנהל מבלי לפגוע בתזרים או להיכנס להוצאות מיותרות.