סרט תדמית לעסק משקף ערכים ועשיה
כאשר אתם מעוניינים לפנות לחברת הפקות, על מנת שזו תפיק סרט תדמית לעסק שלכם, מה בעצם אתם מבקשים להשיג? מהו המסר העיקרי שאותו אתם תבקשו להעביר לקהל הלקוחות שלכם או לקהל הרחב של הלקוחות הפוטנציאליים? בשורה התחתונה, המסרים שתרצו להעביר דרך סרט תדמית לעסק מתחלקים לשני סוגי מרכזיים – מסר של עשיה (קרי במה העסק שלכם עוסק, מה הוא מייצר, איזה שירות הוא נותר וכו') ומסר של ערכים – מהו סרגל הערכים אשר מנווט את העסק שלכם. בשיח שקיים כיום בחברה – לערכים יש משקל אדיר.
איך מעבירים את המסרים דרך הסרט?
אז איך אפשר להעביר את המסרים של עשיה ושל ערכים דרך סרט תדמית לעסק? יש כמובן מגוון רחב מאד של שיטות. אם מדובר על עשיה – כדאי להציג את העבודה כפי שהיא נעשית בעסק, בכל הדרגים -מהעובדים הפשוטים ביותר ועד לישיבות ההנהלה. שימו לב שתמונות של עבודה בשטח ולא דיונים ארוכים – היא זו שעושה הרבה יותר רשום. אפשר גם לראיין עובדים מדרגים שונים, ולהציג הישגים קודמים בעסק.
הצד השני של סרט תדמית לעסק הוא כמובן בהצגת הערכים שמובילים אתכם. הערכים יכולים להיות מגוונים, אך חשוב תמיד להדגיש אותם. בין אם מדובר על סביבה שמעודדת יצירתיות, על מקצוענות ללא פשרות, על בטיחות בעבודה, על מתן שירות אישי ללקוח, על קידום אישי של העובדים, על חברה עתירת ידע, או כל ערך אחר – חשוב שהם יובאו לידי ביטוי. סרט תדמית לעסק צריך כמובן להעביר את הערכים הללו בצורה נעימה, אך מצד שני גם ברורה וישירה.
לפנות לגרום המקצועי המתאים
כעת אתם מבינים, מדוע במידה ואתם מעוניינים להפיק סרט תדמית לעסק, עליכם לפנות לחברה מקצועית שהפקת סרטי תדמית הוא לחם חוקה – שכן רק בעזרתה תוכלו להעביר את המסר הנדרש.