השקת מוצרים חדשים
שיווק נכון של מוצר תופס חלק גדול בהצלחתו, חברות רבות שמבינות את חשיבות שיווק המוצר מקציבות חלק ניכר מתקציב השיווק עבור הפקת אירועי השקת מוצרים. בעת אירוע השקת מוצרים יוצרים מפגש בין המוצר ללקוח, מפגש בו פועלים כלים חושיים ופסיכולוגים שמשפיעים על הלקוח וחודרים לראשו ולליבו.
תפקיד אירועי הפקת מוצרים
תפקיד הפרסומות הוא לחשוף את המוצר החדש ללקוחות, אך מגיע מקום בו מסתיים תפקידם של הפרסומות ומתחיל מקומו של אירועי קונספט. אירועי השקת מוצרים מציעים ללקוחות חוויה עשירה של רכישת המוצר. משתתפי האירוע נהנים בו ותוך כדי תופסים את המסרים הרצויים עבור המוצר והחברה המשיקה אותו.
בנוסף לכך שמשתתפי האירוע נהנים ורוכשים אמון בחברה ובמוצר, תפקידי אירועי ההשקה הם גם ליצור באז סביב האירוע והמוצר, דבר שיגדיל עוד יותר את פרסומו. אירועי השקה מתאימים לסוגים שונים של מוצרים החל מאירועי השקת אופנה ועד אירועי השקה למזון לכלבים. כל מוצר ומוצר ניתן ואף מומלץ להציג באירוע השקה. כמובן חשוב שהאירוע יתוכנן בהתאם למוצר, החברה ומשתתפי האירוע.
תכנון אירועי השקה
לפני תכנון תערוכות או אירועי השקה ישנם מספר נושאים אותם אנו בודקים ובהתאם לתוצאותיהם אנו מתחילים לתכנן את האירוע.
הנושא הראשון אותו אנו בודקים הוא הצרכנים, מי הם הצרכנים? מה הם הצרכים שלהם ואילו צרכים אינם מסופקים? לאחר מכן אנו בודקים מי הם המתחרים ומה הם מציעים ללקוחות? בנוסף לכך אנו בודקים איזו אסטרטגיית תקשורת שיווקית מתאימה למוצר אותו אנו משיקים באירוע כך שתביא לחשיפה המקסימאלית למוצר.
אירועי השקה – דיאנה הפקות
אירוע השקה הוא אירוע שדורש ידע וניסיון רב בתחום, אנשי המקצוע שלנו שהם בעלי ניסיון וידע רב בהפקת אירועי השקה יודעים כיצד לתכנן אירוע מוצלח, אירוע שגם יישאר בראשם ובליבם של משתתפי האירוע וגם יצור את הפרסום הנכון למוצר ולחברה.
לאחר בדיקת קהל היעד, המתחרים ואסטרטגיות שיווק המתאימות למוצר, אנו בוחרים רעיון מנצח. על בסיס רעיון זה אנו מתחילים להפיק את האירוע. אנו אחראים על כל נושאי ההפקה הכולל שכירת אולם, התאמת תפאורה, הזמנת צוות בידור (במידת הצורך), בחירת מוזיקת רקע, קייטרינג, עיצוב ההזמנות, פרסום האירוע, קביעת לוח הזמנים של האירוע וכל דרישה נוספת של לקוחותינו.